Søndag blev den årlige Bravo Tours afviklet. Igen i år var der godt fyldt på banen – i alt 96 spillere var ude og spille i det mest fantastiske solskinsvejr, og banen stod flot. Selvom der var mange på banen, var flowet på banen fantastisk og problemfrit.

Da alle var inde fra runden, blev der serveret grillede pølser/salat og kartoffelsalat til alle deltagere.
Thorkild fra Bravo Tours overrakte klubben kommission for de 3 ture, der blev afholdt i 2018, ikke mindre end dkr 9.950,- blev det til, og første tur i efteråret 2019 er allerede udsolgt. Derfor blev der også sagt stor tak for det arbejde Hans Boesen samt hans assistent Brian Strøm 🙂 gør for klubben.
Bravo Tours sørgede derefter for præmieuddelingen, og vinderne var:

Grp. A:

• Michael Kristian Nielsen – 39 point
  • Rene Ottosen – 38 point
  • Per Hansen – 37 point
  • Kim Stubbergaard Reese – 36 point
  • Jens Størner – 36 point

Grp. B:

• Anne-Sofie Dael Præstegaard – 36 point
  • Michael J. Petersen – 35 point
  • Frank Dalsager – 35 point
  • Trine Elisabeth Haukali – 33 point
  • Eric Juel Amdisen – 32 point

Grp. C:

• Preben Jensen – 39 point
  • Thorkild Christoffersen – 37 point
  • Helge Bjerreskov – 34 point
  • Arne Kristensen – 33 point
  • Hans Z. Boesen – 32 point

Vi takker Bravo Tours for endnu engang at afholde turnering i Frederikshavn Golfklub og glæder os til at arrangere det igen i 2020.

Turneringsudvalget