Frederikshavn Golfklub

Frederikshavn Golfklubs baner er beliggende på Lerbæk Hovedgårds arealer i byens nordlige udkant. Hullerne er anlagt i meget smukke omgivelser med løvskov, mange søer og store træer og må derfor betegnes som parkbane, om end der er enkelte åbne huller, hvor nordvestenvinden kan være meget i spil. Terrænet er fladt og derfor let at gå.

Banen er en arkitektonisk perle med flotte greens og mange spændende huller, der næsten alle skal spilles med omtanke på grund af de omliggende søer. Bemærk banen er åben for spil på sommergreens, såfremt vejret tillader det.

Klubhuset er udstyret med alle faciliteter inklusiv Golfbistro med stor terrasse, og træningsmulighederne er gode på såvel par 3 bane som driving range, indspilsgreens og de 2 puttinggreens.

I Proshoppen kan der lejes køller, vogne.

Max handicap 48.

Når du parkerer ved Frederikshavn Golfklub

Når alle parkerer som vist herunder, får vi den maksimale udnyttelse af P-pladsen. Vær opmærksom på, at der skal holdes plads fri til ind og udkørsel umiddelbart foran de tove, der adskiller cykel- og administrationsparkering.