Kontingentsatser

Start på golf

Start-på-golf er et medlemskab for nye golfere, som begge indeholder lektioner hos træner. Kontakt servicecenteret for yderligere information.

Tlf. 9843558

Mail: kontakt@fhgk.dk

KONTINGENTER 2023 – Start på Golf

Start-på-golf – pakke 1 Kr. 2.795
Start-på-golf – pakke 2 Kr. 3.895

.

Startpakke 1 – Gælder kun nye ikke golfere – indeholder 10 lektioner, banetilladelse og DGU kort.
Startpakke 2 – Til tidligere golfspiller med hcp. og banetilladelse. Du skal have været væk fra golf i min. 1 sæson. Der er 5 individuelle lektioner med i kontingentet så du kommer godt igang.

KONTINGENTER 2023– 18 hullers bane

Juniorer uden banetilladelse Kr. 550
Juniorer t.o.m. 9 år Kr. 550
Juniorer 10 – 18 år Kr. 1.550
Ungseniorer 19 – 25 år Kr. 2.850
Seniorer A Kr. 6.500
Seniorer B Kr. 5.500
Ovenstående satser er inklusive træningsbolde.
Seniorer C Kr. 3.800
Long Distance Kr. 3.850
Passive (uden stemmeret) Kr. 700

.
Senior A – fuldtidsmedlem 26 år +
Senior B – kun spilleret på hverdage, gælder for medlemmer fra 26 år +
Senior C – fleksmedlemskab, kun ret til 10 runder på FGK. (Medlemskabet ophører efter de 10 runder.)
Long Distance – kræver fuldgyldigt medlemskab i en anden hjemmeklub.
Passiv – træningsfaciliteter inkl. par 3 banen må benyttes (driving range/bolde afregnes med Proshoppen).

OBS!
Der udstedes ét DGU-kort pr. medlem uden beregning herefter koster det kr. 150 for genbestilling.
Medlemmer kan ikke deltage i FGK Klubmesterskab uden fuldgyldigt medlemskab af FGK samt at FGK skal være valgt som hjemmeklub for den enkelte spiller.

Par 3 banen

Par 3 banen er et gratis tilbud til alle klubbens medlemmer.
Husk, at du som medlem af Frederikshavn Golf Klub har mulighed for at spille med en ven uden DGU-nr på vores par 3 bane uden betaling.
Klubben håber, denne ordning kan være med til at hverve flere medlemmer til klubben.

Gæster er også særdeles velkomne til at benytte banen mod betaling – pay and play – efter nævnte satser.
Man kan betale greenfee eller tegne et medlemskab af par 3 banen for hele sæsonen.

PAR 3 BANE – Medlemskab

0 – 18 år Kr. 200
19 år og ældre Kr. 525
Tilkøb af fri bolde på driving range Kr. 400
Greenfee for ikke – medlemmer (dagspris) Kr. 50

:
Bemærk at kontingentåret går fra 1/1 – 31/12
Det er muligt at leje et bag-skab for opbevaring af udstyr. Pris kr. 500 i årlig leje.

Du bedes venligst kontakte servicecenteret for yderligere information.