Et brag af et DM!
DM for seniorer og veteraner blev skudt i gang fredag morgen, og det blev en dag, hvor vejret spillede en central rolle, da lyn og torden gjorde, at spillet måttet afbrydes flere gange.

Det betød desværre forsinkelser, og 8 hold fra senior herrerækken kunne først spille 1. runde færdig lørdag morgen.

Lørdag morgen startede med sol, og selv om banen var våd, blev der spillet flot golf.

Vejret var endnu engang skyld i at spillet måtte afbrydes 2, faktisk 3 gange, da spillerne akkurat nåede ud på banen, inden det igen slog gnister. Man må sige at lynshelterne blev brugt flittigt og måtte huse mange spillere af flere omgange.

Lørdag eftermiddag blev spillet sat i gang efter en længere pause, og selv om bekymringerne for vejret var store, blev det heldigvis uden flere stop, så alle spillere nået ind, selv om klokken blev 20.00 før sidste bold kom ind.

Hole in one!

Hanne Halkjær Fanø Vesterhavsbads Golfklub lavede hole in one på hul 9, stort tillykke med det, det blev traditionen tro fejret med bifald, flag og whisky i klubhuset.

Søndag spilles der finale runder, med start kl. 08.00, og hvor der kæmpes om Danmarksmesterskabet.