Klubmesterskaberne spilles den 17.-18. september 2022
Afgøres med en samlet score over 54 huller – (36 huller lørdag  plus 18 huller søndag).
Kun spillere der har Frederikshavn Golfklub som hjemmeklub og er fuldtidsmedlemmer kan deltage i klubmesterskaberne.
Der spilles fra hhv. tee 50/58, og der spilles slagspil fra scratch (uden handicap).
Ingen handicapbegrænsning
Efter søndagens runde er færdigspillet kårer vi vinderne af klubmesterskabet. Dvs. dem der har den bedste bruttoscore. Her vil der også blive spillet slagspil fra scratch, og der vil blive spillet fra tee 58/50.
Ved afgørelse af Klubmesterskabet:
Hvis 2 eller flere har lige scores, skal afgørelsen ske ved omspil et hul af gangen på hullerne 18 – 10 – 18 indtil vinderen er fundet.
Tilmelding HER

Gældende for begge turneringen er:

·       Ved ankomst til første teested indenfor 5 min. efter den fastsatte starttid idømmes 2 straffeslag jvnf.
Regel 6-3. Senere ankomst medfører diskvalifikation
·       Persontransportvogne (buggy) er tilladt til deltagere i Veteran og Superveteran rækken
·       Musikafspillere er ikke tilladt
·       Caddie er tilladt.

Vi håber vi ses på banen og/eller til efter runderne at hylde klubmestrene i Frederikshavn Golfklub anno 2022

Mange hilsner fra Inge, sekretariatet