FGK’s venner vil gerne genoplive en gammel klubturnering – nemlig en match mellem klubbens damer og herrer – denne match er IKKE kun for medlemmerne af vennerne, for damedag/herredags medlemmer men for ALLE i klubben.

Der er gunstart kl. 10.00 og vi spiller stableford.

Det vil blive en dag hvor der vil blive mulighed for at HÅNE hinanden og vi vil alle kæmpe om at få pokalen til de rigtige hold. Derfor opfordres alle kvinder til at tage noget rødt på og mændende til at tage noget blåt på.

Pris: For medlemmer af FGK’s venner er 200 kr. som indkluderer matchfee og spisning (forloren hare). For ikke-medlemmer af FGK’s Venner 250 kr. Drikkevarer afregnes separat til bistroen. Spisning er obligatorisk hvis du tilmelder dig matchen

TILMELDING HER

Præmier til de 3 bedste herrer, og de 3 bedste damer. Nærmest flaget på alle par 3 hullerne, både herrer og damer. Nærmest snoren på hul 18, både herrer og damer.

Vi håber I har lyst til at gøre denne turnering til en tradition i klubben – så skynd Jer at få Jer tilmeldt.

Vi glæder os til at se Jer

Frederikshavn Golfklubs Venner