Det blev til oprykning for tredje år i træk for veteranholdet, som i 2018 skal spille i Regionsgolfs bedste række for veteraner (60+) – Veteran Elite.

Det succesfulde hold består af 1 damesingle, 3 herresingler og 1 foursome, og stammen på holdet har igen i år været: Hanne Bjørnlund, Aase Bach, Ole Kristensen, Brian Grusgaard, Jan B. Sørensen og Kristian Gustafson.

Undervejs i turneringen har følgende afløsere været i spil: Gyta Wulff, Edel Gustafson, Lean Hejlesen, Ingerlise Niilonen, Ole Bach, Per Buhelt og Henrik Saxtorff, som alle har gjort det fremragende, og uden deres hjælp ville holdet ikke været nået så langt.

Holdet var i indledende pulje med Brønderslev, Hjørring og Sindal, hvor det blev til 5 sejre og kun et enkelt nederlag.

Kvartfinalen blev vundet i Hals over Aalborg Golf Klub. Semifinalen blev vundet i Hammel over Holstebro Golf Klub.

Finalen blev spillet i Odense Eventyr Golf lørdag den 2. september. Modstanderen i finalen Vejle Golf Klub mødte op med et meget stærkt hold, og efter den lange køretur fra Frederikshavn blev det for stor en mundfuld, og vi måtte tage til takke med at blive ”runner up” i årets finale i Veteran A. Alle kæmpede bravt og gjorde deres bedste, og efter matchen er kommet lidt på afstand er vi tilfredse med at få andenpladsen i Veteran A for Jylland og Fyn. ”Det er ikk’ så ring’ endda”.