Air2G2 oplevelse

I år modtog jeg Air2g2. Grunden til at jeg ønskede denne i stedet for eller før jeg køber en pro core var, at jeg i løbet af de sidste 5 år har haft massive problemer, når det kom til dybde luftning.

Jeg har plukket (trukket op) dele af mine greens, der har meget svage rødder. Jeg fandt ud af, at de i 25 år aldrig havde troet 6 tommer, hvilket betyder, at den var meget kompakt, og da jeg tog den dybe spiker over på en dybde på 10 tommer, ødelagde jeg greens. Men troede, at jeg brød det op, så jeg kunne leve med skaden. (Jeg tog fejl).

Til min forbløffelse, da jeg begyndte at bruge Air2g2, kunne jeg på alle mine dårlige greens ikke trænge igennem under 4 tommer. Dette kunne jeg se, da de 3 luftstænger sat til 9 tommer ikke gik ned i den fulde dybde. Så da jeg så dette, satte jeg maskinen samme sted og sendte stængerne ned igen og igen, indtil den gik i fuld dybde. Jeg gjorde dette på alle greens og områder, der havde et problem.

Det fantastiske er, at det ikke skaber noget rod, og du kan gøre arbejdet, indtil du er 100 % tilfreds med det, og der vil være skader, så golfspillere kan spille lige efter du har gjort det ELLER under.

Jeg har brugt denne maskine 5 gange i år på greens i alle forskellige højder og slutter med fuld dybde i slutningen af ​​oktober. Men den gode nyhed er, at jeg havde min spids over greens i sidste uge (wk38) og havde ingen skade fra maskinen. Det betyder, at air2g2 bryder sammenpakningen og sender mine rødder ned for at blive stærkere og sundere.

Denne maskine er en game changer. Den gør alt, hvad en beluftningsmaskine skal gøre og mere til – opløser komprimering, får luft ind i jorden og hjælper med at styrke rødderne, og bonussen er, at den gør det uden nedetid på dine greens og sparer penge i forbindelse med dressing, da den ikke skal fyldes. huller.

Denne maskine er den bedste maskine til luftning overalt og har fantastiske resultater. Vi tager det nu på tværs af alle tees og dårlige/advarselsområder, hvor folk går hele tiden. Jeg er overbevist om, at den vil gøre, hvad jeg vil, og hjælpe græsset med at gro igen.

Hvis du er i tvivl om at købe en, kan du ringe til mig på 54559575 ELLER komme og besøge Frederikshavn Golfklub, så viser jeg dig gerne.

Adam Evans

Chef Greenkeeper