Regionsgolf – tilmelding på Golfbox

Som man måske er bekendt, forsøger vi at udvikle Frederikshavn Golfklubs deltagelse i Regionsgolf, og har i den forbindelse opfordret til at tilmelde sig på en liste i golfklubben, eller direkte til Kim Stubbergaard Reese og Ejnar Ploug. For at få helt styr på tilmeldingerne har vi valgt, at dette skal ske via Golfbox i stedet, da ikke alle kommer i klubben på denne årstid.

Derfor beder vi alle, som er interesserede i at deltage på et Regionsgolfhold i 2018 om at tilmelde sig på Golfbox. Vi lægger de spillere ind, der allerede har givet deres tilkendegivelse på de ophængte lister i klubben, men spillere der har tilmeldt sig til Kim og Ejnar, bedes tilmelde sig på Golfbox. Dette gælder også dem der har spillet på hold i 2017, og som forsat ønsker at deltage.

Vi håber på en rigtig god Regionsgolfsæson og ser frem til at mødes til et informationsmøde i starten af det nye år.

Flere oplysninger findes på  www.regionsgolf-danmark.dk