Vi arbejder konstant på at forbedre vores golfbane, som i måske har set fokuserer vi pt. på, at forbedre tee-steder og greens.

Vi nyder i øjeblikket gavnlige vejrforhold til ny-såning og eftersåning. Takket være vores nye såmaskine, der placerer frøene i de fint skårne riller, opnår vi den optimale spiring af vores såede frø. Tak til golfklubbens venner, for hjælp til køb, af denne maskine

Arbejdet med eftersåning af greens, er en langsigtet indsats for, at hæve standarden af vores bane og øge modstandsdygtigheden af vores greens over for potentielle sygdomme. Målet er at sikre smukke greens fra sæsonstarten og fremadrettet til næste år.

Vi har indført nye og mere robuste græsarter. Dette skridt er taget for at skabe jævne, true og flotte  greens, der kan bringe glæde til både vores medlemmer og gæster.

Vores bane har opretholdt en højere kvalitet hele året i forhold til tidligere, og denne udvikling ønsker vi at fortsætte. Målet er, at vi alle kan være stolte af og glade for den fantastiske golfbane, vi har til rådighed.

Frederikshavn Golfklub