Årets sponsorturnering blev afholdt den 15. september 2023, og det var som om, vejrguderne smilede ned til os. Solen skinnede, banen var skarp som en nybåret baby, og 40 festglade mennesker var klar til at indtage den grønne arena.

Vi indledte dagen med en himmelsk fornøjelse: grillede flæskestegssandwich på 1. tee. Ja, I hørte rigtigt, det var sandwich på steroider, der satte tonen for en uforglemmelig dag for både klubben og vores generøse sponsorer.

Der var ikke noget galt med tørsten undervejs, for der kørte mobile barer rundt på banen, og PUK LYNG THOMSEN viste os alle, hvordan man slår en golfkugle i hul 9. Som om det ikke var nok, trådte Klubbens formand, Ove Christensen, til som mesterbarista, der serverede kaffe, kage og måske endda en lille skarp for dem, der havde brug for lidt ekstra mod på banen.

Turneringen blev spillet efter en noget utraditionel opskrift, der inkluderede en blanding af individuel stableford og texasscramble.

Da tiden var inde til at genoplive vores kræfter, trådte Bistroen op på scenen med festmåltider, og beviste igen de er mestre i mad til festen, ligeledes tak til Vinoble Frederikshavn for at have sørget for de druer, der passede perfekt til vores gourmetmåltid.

Sidst men ikke mindst vil vi gerne rette en speciel  tak til Galleri 7 for de fabelagtige præmier, til Nordjyske Bank for at give Puks arrangement en ekstra dimension med deres gaver, og selvfølgelig til Carlsberg for at sørge for, at vores struber aldrig blev tørre.

Nu til det, I alle har ventet på – resultaterne! I damerækken i stableford var det den enestående Susanne Nielsen, der trådte sejrsrigt frem, mens det var den uovervindelige Rene Graugaard, der tog præmierne i herreklassen.

I holdturneringen var det dream team bestående af Tonny Green, Susanne Nielsen, Anders Grønnin og Nikolaj Kristensen, der viste, hvad de var lavet af, og tog hjem med sejren.

Tak til alle, der deltog, for at gøre dagen til en kæmpe succes. Vi ses næste år til endnu en omgang golf og festligheder! 🏌️‍♂️🍻🏌️‍♀️

Herunder lidt billeder fra arrangementet.