Nyhedsbrev

Vi er glade og beærede over at meddele, at vores klub igen er blevet udvalgt til at deltage i en ECCO TOUR-begivenhed. Flemming Astrup og Golfpromote har henvendt sig og tilbudt os muligheden for at være vært for en af afdelingerne i ECCO TOURENS finale i 2024. Dette betyder, at vi næste år i efterårsferien, vil afholde en af finalerne i ECCO TOUR og vi ser frem til at repræsentere vores klub på dette høje niveau.

Samtidig har vi også fået tildelt værtskabet for DM i golf for både damer og herrer i 2024, hvilket er en anerkendelse af vores bane og vores evne til at håndtere store begivenheder. Vi glæder os til det spændende år 2024, som allerede tegner sig som en sæson med masser af golfoplevelser i Frederikshavn Golfklub.

Nye åbningstider i servicecenteret

Mandag:                                                                                 Lukket

Tirsdag, onsdag og torsdag:                                              kl. 10.00 – 14.00

Fredag:                                                                                   Lukket

Lørdag:                                                                                   kl. 10.00 – 14.00

Søndag:                                                                                  Lukket

Nært forestående begivenheder:

Søndag den 4. november: Vi inviterer til standerstrygning og tilmelding er åben via Golfbox.

Vi lægger stor vægt på at skabe et inkluderende miljø, hvor alle medlemmer føler sig velkomne til vores turneringer. Derfor spiller vi greensome og turneringskomiteen sammensætter holdene til denne festdag, så alle har mulighed for at møde nye og spændende mennesker.

Tilmeld dig her

Mandag den 6. november: Klubben afholder det årlige Vennernes Andespil 2023 🦆, som inkluderer en hyggelig aften med banko, præmier og fællesskab. Invitér dine familiemedlemmer, naboer, kollegaer eller venner til at deltage. Tilmelding foregår via mail til fgkv@gmail.com. Husk at oplyse, hvor mange personer I kommer, og din tilmelding er bekræftet, når beløbet er overført.

læs mere her

Status på banen:

Vi er tilfredse med banens stand til årstiden og arbejder fortsat på at forbedre den. Vi har udført træfældning og får nu renset søerne med økonomisk hjælp fra Golfklubbens Venner. Vi har også testet en Husqvarna-robot, som har leveret fremragende resultater. Dette åbner op for spændende investeringsmuligheder til gavn for alle medlemmer i Frederikshavn Golfklub.

Vinterbane:

Forberedelserne til vinterbanen er i gang, men vi vil fortsætte med at spille på sommergreens, så længe det er forsvarligt. Det betyder, at du stadig kan nyde golf på vores smukke bane.

Golfbiler kan stadig bruges:

Vi ønsker at gøre det muligt for alle medlemmer at spille golf året rundt, herunder dem med mobilitetsudfordringer. Hvis du har en lægeerklæring, der kræver brug af en golfbil kan du få et blåt flag, som tillader dig at køre en bil, selv når banen normalt er lukket for biler. Selvfølgelig kan banen være lukket for biler, når det er nødvendigt af hensyn til banens tilstand.

Afslutninger i Klubber i klubben:

Vi har i den seneste tid afholdt hyggelige afslutninger for vores klubber i klubben. Disse arrangementer styrker det sociale sammenhold i klubben og skaber mulighed for at møde nye mennesker. Med en stadig tilstrømning af nye medlemmer i klubben, er vores klubber i klubben en fremragende måde at møde nye venner. Vi opfordrer alle medlemmer til at støtte disse arrangementer og bidrage til det stærke sociale fællesskab.

Har du spørgsmål til ovenstående bare kontakt os på mail eller tlf.

Vi ønsker alle et dejligt efterår

Venlig hilsen

Service centeret.