Tirsdagsfrivillige  i Frederikshavn Golfklub

Frederikshavn Golfklub er heldige at have mange frivillige, og en af de grupper, der bidrager, er de såkaldte “Tirsdagsfrivillige”. Denne gruppe koordineres gennem en dedikeret Facebook-gruppe, hvor medlemmer tilmelder sig, når de har tid og lyst.

Gruppen består i øjeblikket af omkring 20 aktive personer, hvilket gør det muligt for os at danne et hold på 8-10 personer næsten hver tirsdag. Disse frivillige bistår greenkeeperne med opgaver, de har svært ved at nå, og som ofte er med til at fuldende golfoplevelsen.

Udover at give et synligt bidrag til vores dejlige golfbane, er det sociale i højsædet, hver tirsdag, hvor der bliver delt historier om golf og meget andet. Ydermere er der hvert år sociale arrangementer, hvor der bliver hygget lidt extra.

Vi ønsker at udvide denne gruppe for at øge fleksibiliteten, samtidig med at vi gerne vil oprette et hold, der primært fokuserer på området omkring klubhuset. Dette inkluderer:

• Klubhus
  • Terrasse
  • Træningsområder og driving range

Tanken er at have flere frivillige den første tirsdag i hver måned, så der både er hjælp på banen og et hold, der sikrer, at området omkring klubhuset altid er præsentabelt. Der er især plads til flere kvinder, da vi gerne vil tilføre gruppen en kvindelig dimension.

Vi afholder et opstartsmøde og informationsmøde tirsdag d. 27. februar kl. 09.00  i klubhuset.

Hvis du har lyst til at høre mere om, hvad det indebærer at være med, er du mere end velkommen. Det er vigtigt at understrege, at man ikke behøver at deltage hver tirsdag for at være en del af gruppen – selv en gang om måneden gør en stor forskel.

Hvis du ønsker mere information, bedes du tilmelde dig i servicecenteret via e-mail: kontakt@fhgk.dk eller ring på 98435588.

Vi håber du har lyst at være med.

Venlig hilsen Frederikshavn Golfklub