Turneringskalenderen for 2024 er nu tilgængelig på Golfbox, så du kan begynde at planlægge dine golfdage i klubben.

Vores åbningsturnering den 14. april er sponsoreret af GF Forsikring, som også vil være til stede på dagen.

I 2024 er der udover de sædvanlige turneringer som klubmesterskaber og årgangsmesterskaber også genopstået Greenkeepers Revenge. Det er en turnering, hvor greenkeeperne designer banen til en anderledes golfoplevelse. Turneringen har fokus på det sociale og hyggelige, der styrker fællesskabet blandt klubbens medlemmer.

Vineonline.dk Open den 10. maj kombineres igen i år med en stor demodag på driving range. Dagen byder på præmier, vinsmagning, udstyrsprøvning og mere.

Vi arbejder også på at etablere en åben sommerturnering i slutningen af juli måned, som gerne skal tiltrække deltagere fra andre byer til vores golfbane.

Sensommeren byder på DM for damer og herrer, der starter den 6. september, samt finalen på ECCOTOUR i uge 42, hvor vi får besøg af danske og nordiske talenter over to omgange.

Vi ser frem til turneringsåret 2024 og håber, at mange medlemmer vil deltage og bidrage til en god stemning.

Hertil kommer der turneringer fra Golfklubbens venner, de forskellige klubber i klubben og måske et par overraskelse i løbet af sæsonen.