Medlemsrekruttering – Gør os stærkere sammen!

Sæsonstarten er lige rundt om hjørnet, og vi har brug for din hjælp til at få en masse nye medlemmer med på holdet. Det er afgørende for at bevare vores fællesskab og aktiviteter.

Som medlem kan du faktisk spille en afgørende rolle i denne rekrutteringsindsats. Faktisk, hvis hvert 10. medlem bringer et nyt ansigt med, har vi hele 85 nye medlemmer den 1. april. Det bliver en sjov udfordring!

Det vil ikke kun være til gavn for klubben, men det vil også styrke dine relationer med dem, du får i gang med golf.

Så kom med på holdet og hjælp os med at få flere med. Tænk efter, er der ikke nogen på dit arbejde eller i din omgangskreds, der kunne tænke sig at prøve kræfter med denne fantastiske sport? Måske er det på tide at introducere dine naboer eller venner til golfens glæder.

Vi starter med et opstartsmøde den 27. marts og begynder straks efter med holdaktiviteter. Vi lancerer damehold, ungdomshold, lynhold og blandede hold. Der er noget for alle, og vi gør alt i vores magt for at sikre, at de nye medlemmer vil komme til at elske golf ligesom os andre.

Det er vigtigt med nye medlemmer, og du som eksisterende medlem er en vigtig ambassadør for klubben. Hjælp os med at fylde op til opstartsmødet, så vi sammen kan skabe en stor medlemstilgang i Frederikshavn Golfklub.