Kære medlemmer i Frederikshavn Golf Klub.

Som du sikkert er bekendt med findes der flere ”klubber i klubben”. Én af dem er Seniorklubben – FGK Seniorer.
Vi er en klub, hvor du kan deltage fra du er fyldt 50 år. Vores ældste spillere er over 90 år.!
Hver mandag året rundt spiller vi en turnering, hvor vi foruden mandags-matchen, afvikler en sæsonturnering inddelt i en 18- og en 9-hullers række, som igen er opdelt i 2 grupper baseret på dit handicap.
I sommerperioden er vi normalt 70-80 spillere hver mandag. I vinterperioden 30-50 spillere. 18 hl. rækken har tee off fra kl. 08.00, mens 9 hl. spillerne kan sove lidt længere og har tee off ca. fra kl. 10.00.
Med passende mellemrum afholder vi spisedage, hvor vi foruden en let frokost spiller en 9-hl holdmatch og deler præmier ud for perioden.
Vi har udveksling med Sindal Golf Klubs seniorer, hvor vi spiller på hinandens baner 1 gang om året.
Vi er meget socialt bevidste og hylder det princip, at det et godt for ”mennesker i vores alder” at mødes og spille med andre personer end dem ”vi plejer” at spille med. Derfor har vi indrettet det således, at Golfbox genererer en startliste for de tilmeldte deltagere, hvor det er tilfældigt, hvem man kommer til at spille sammen med. Vi tager dog hensyn til ønsker om tidlig eller sen starttid og vi sørger for, at samboende/-kørende spiller lige efter hinanden.
Alle disse ting kan du læse meget mere om i vores ”Bestemmelser”, som du kan finde på vores hjemmeside under FGK’s Klubber i Klubben eller direkte på dette link: https://frederikshavngolfklub.dk/seniorklubben/. Du kan desuden møde os på vores Facebook side – FGK Senior.
Hvis du har fået interesse for vores hyggelige klub, kan du kontakte én fra seniorudvalget eller såmænd bare tilmelde dig på Golfbox til den kommende mandags turnering, senest kl. 12, fredagen før.

Ses vi, mon ikke vi gør!
Mvh.  Seniorudvalget for FGK Seniorer