Slutspurten til nomineringen til Nordjyske Banks Foreningspris skal sættes ind nu, for at opnår den eftertragtede 10. plads som giver direkte adgang til finalerunden. I den forbindelse skal vi allesammen have telefonen frem hver dag frem til 1. marts som er sidste dag for afstemningen. For at sætte lidt på spil, udlover formanden Kim Stubbergaard Reese, flødeboller til alle medlemmer der tilmelder sig den første klubturnering, såfremt Frederikshavn Golf Klub skulle gå hen og vinde prisen.
“Jeg håber meget på, at alle vores medlemmer, og også gerne deres familie og venner, vil afgive deres stemme til min indstilling af Frederikshavn Golf Klub til Nordjyske Banks Foreningspris. Jeg synes at Nordjyske Banks initiativ er fantastisk, og jeg mener oprigtigt, at vi har en god mulighed for at vinde prisen, med alt det frivillige arbejde der bliver lagt i klubben – så støt op om klubben af afgiv din stemme hver dag frem til deadline” – udtaler formanden.
Du kan afgive din stemme ved at følge dette link https://foreningspris.dk