Race to Thailand – presented by GolfersGlobe er navnet på en ny landsdækkende golfturnering, som hen over sommeren vil blive spillet i 10 danske golfklubber. Her er vi kommet i fin selskab med klubber som Simon’s Golf Club, Skjoldenæsholm Golf, & Ledreborg Palace Golf.

Deltagerne behøver kun at stille op i én spillerunde for at kvalificere sig til landsfinalen og måske her blive det heldige vinderpar, som skal til Thailand.

Turneringen, hvori den samlede præmiesum er på 100.000 kr., spilles som en to-mands holdturnering for amatørspillere, og vinderholdet sendes i november 2019 (25. november – 1. december) til Thailand for at forsvare de danske farver i en direkte duel mod et vinderhold fra Sverige.

Turneringskalender

5. maj · Stensballegaard Golf