Der er allerede mange der har tilmeldt sig – men der er plads til endnu flere. 🙂

Så tilmeld dig gerne, så vi kan blive endnu flere.

Damedagsudvalget vil gerne genoplive en gammel klubturnering – nemlig en match mellem klubbens damer og herrer, denne match er IKKE kun for damedag/herredags medlemmer – men for ALLE i klubben.

Turneringen finder sted, lørder dag den 27. april, der er gunstart kl. 9.00, og der spilles stableford.

Det vil blive en dag, hvor der vil blive mulighed for at HÅNE hinanden, og vi vil alle kæmpe om at få pokalen til de rigtige hold. Derfor opfordres alle kvinder til at tage noget rødt på, og mændene til at tage noget blåt på. 🏌️‍♀️🏌️‍♂️

Prisen for at deltage vil være kr. 50,00.

Der vil være mulighed for at købe enten stjerneskud eller clubsandwich efter runden. Dette vil I få mulighed for at bestille, når der bliver betalt matchfee.

Der vil være lidt præmier til nærmest flaget, men ikke til nettoscore vinderne.

Vi håber, I har lyst til at gøre denne turnering til en tradition i klubben – så skynd jer at få jer tilmeldt.

Vi slår et slag for det gode klubliv.

Damedagsudvalget

Link til tilmelding i Golfbox