Banen er åben, og vi beder alle om at tage de fornødne forholdsregler i forhold til afstand til hinanden på banen.
Proshoppen har åben tirsdag til søndag fra 10-14.

Det er nu muligt at benytte toilettet i forgangen, samt udskrive sine scorekort fra terminalerne, og dermed kan greenfee-gæster også benytte terminalerne til betaling. Sekretariatet er også delvist åbnet op, så man kan komme i kontakt med Anne Mette via skranken.

Følgende er gældende:

• Toilettet må kun benyttes, hvis man afspritter før og efter brug – der vil være sprit og andre rengøringsprodukter tilgængelige. Toilettet skal (naturligvis) rengøres efter brug, som var det derhjemme.
  • Der er kun adgang til forgangen via bagdøren ved Proshoppen, og den er kun åben i det omfang, der er personale til stede i klubben. Det er forbudt at bevæge sig ned i gangen til omklædningsrummene, eller ind i Bistroen.
  • Man skal før brug af Golfbox terminalerne afspritte hænderne, så vi minimerer risikoen for smitteoverføring.

På banen spiller vi efter følgende ordensregler.

• Er du syg eller har symptomer, så bliv hjemme.
  • Hold den anbefalede afstand til golfklubbens ansatte/frivillige og efterlev deres anvisninger.
  • Ankomst til golfbanen sker tidligst ti minutter før reserveret starttid eller umiddelbart før opvarmning på træningsfaciliteterne i forbindelse med spil. Spillerne kører hjem umiddelbart efter afsluttet spil.
  • Hold minimum to meters afstand til andre golfspillere.
  • Sørg for, at der ikke opstår kø på golfbanen. Der bør ikke lukkes igennem. Falder en bold bagud, bør spillerne samle bolden op og følge op, så de er i tempo med de andre bolde.
  • Undgå fysisk kontakt med andre golfspillere og deres bolde/golfudstyr/scorekort. Lad være med at give hånd eller kramme før og efter runden.
  • Flagstangen må ikke berøres.
  • Affald og knækkede tees tages med hjem af den enkelte spiller.
  • Spillerne skal overholde Sundhedsstyrelsens anbefalinger om god hygiejne og hensigtsmæssig adfærd.
  • For personer i særlige risikogrupper anbefaler Sundhedsstyrelsen, at du i særlig grad overholder de generelle hygiejneråd og råd om færden i samfundet.

Læs mere her: https://www.sst.dk/da/corona/saerlige-risikogrupper