I weekenden blev sæsonens første holdkampe i golf afviklet.  Frederikshavn Golfklub havde fem elitehold i aktion, hvor alle matcher blev spillet på neutrale baner på grund af en afkortet turneringsform (COVID-19).

Førsteholdet i 3. division kom rigtigt godt i gang med to sejre på 10-2 over henholdsvis Sindal og Sæbys nedrykkere fra 2. division.

Andetholdet i kvalifikationsrækken viste også stor styrke med 10-2 og 12-0 sejre over Sindal og Dronninglund II. Tredjeholdet kom derimod knap så godt fra land, da der blev til nederlag på 3-9 og 5-7 mod Dronninglund I og Sæby.

Senior (+50) i kvalifikationsrækken fik også en meget flot debut med to sejre på 12-2 og 10-4 over henholdsvis Ørnehøj og Ebeltoft. Sidst men ikke mindst sikrede Veteranerne (60+) i 3. division sig også to sejre på 14-0 og 8-6 over Harre Vig og Sebber Kloster.

Det betyder, at fire ud af fem hold ligger godt i svinget til mulig oprykning inden sidste runde, som spilles 15.-16. august.

Fra https://www.kanalfrederikshavn.dk/vis/nyhed/rigtig-god-weekend-for-frederikshavn-golfklub/