Få en fantastisk afslutning på sommerferien med JUNIOR CAMP 2021.

Campen afholdes fra lørdag den 7. august kl. 09.00 til søndag den 8. august 2021 (sluttid ca kl. 16.00).

Campen er for alle juniorer, der er medlem af Hvide Klit, Sæby Golfklub eller Frederikshavn Golfklub.

Foreløbig program:

Lørdag den 7/8 kl. 09:00 mødested Frederikshavn.
Indcheckning.
Herefter står den på træning, match og social arrangement hele dagen, med mulighed for at overnatte i telt (Afhængig af tilmelding ved vi om der er behov for yderligere telte, pt. har vi et kæmpe telt).

Søndag den 8/8
Efter samlet morgenmad og oprydning kører vi til Sæby Golfklub (forældrekørsel), træner og spiller match, hvorefter campen afsluttes med præmie overraskelse. Afhængig af hvor mange der ikke spiller 18 huller, kan det være afslutningen deles op i 2.

Egen betaling:
Pris pr. junior dkr 100,- som betales ved indcheckning i Frederikshavn. (Uanset om der overnattes i telt eller ej).

• Campen er inklusiv frokost, eftermiddag snack og aftensmad lørdag, samt morgenmad, madpakke og snackpose søndag).
  • Maksimum antal deltagere er 40 børn/unge, efter først til mølle princippet.
    Herefter vil vi oprette en venteliste.
  • Er der børn under 10 år som skal overnatte, skal dette koordineres med den junioransvarlige hvor spilleren er medlem.
  • Husk praktisk tøj efter vejret, håndklæde og evt. badetøj
  • Is og sodavand osv. er på egen regning

Har I spørgsmål eller andet, kan I kontakte Britt på email:

Britt ReeseJuniorudvalget Frederikshavn