Så blev sæsonen skudt i gang, tusind tak for en god match, håber I alle er kommet godt hjem og fået varmen 🙂 Alle nedennævnte vindere kan afhente præmierne i Sekretariatet.

Vinder af A-række: Per Hansen 37 point Lars Thingholm 35 point Mette Janum Jensen 34 point

Vinder B-række: Hans Villadsen 36 point Jan Jørgen Hansen 35 point Peter Nygaard Christensen 33 point

Vinder C-række: Svend Thomsen 43 point Morten Nielsen Thomsen 40 point Marcus Grønlund 38 point

Tættest flaget: Hul 2: Kim Reese 2,74

Hul 9: Flemming Ravn 1,64

Hul 13: Morten Nygaard 2,00

Hul 16: Thomas Jensen 5,77

Hul 17 – Firkantslodtrækning: HP Jepsen 350 Jan. B. Jørgensen 1701 Karsten Jensen 1302

Kære medlemmer,

For andet år i træk, foregår den officielle start af sæsonen i skyggen af corona, men heldigvis ser det ud til at pandemien er aftagende. Det bliver en meget spændende sæson, vi skal sætte i gang med masser af turneringer og social aktivitet. Kontrakten for Ecco Tour som løber af stablen i uge 31, og Challenge Touren som kommer til byen i 2022, er skrevet under. De frivillige, greenkeeper og pro-staben har arbejdet hårdt hen over vinteren, og vi kan i dag åbne dørene for nyrenoverede omklædningsrum og en opgraderet drivingrange. Herfra skal der lyde et kæmpe tak til de frivillige, der har lagt en masse timer i disse projekter.

Der er allerede god aktivitet på start til golf, med ca. 20 tilmeldte til det første hold, og vi glæder os meget til at tage godt imod de nye medlemmer. I år har vi indgået en samarbejdsaftale med DGU omkring rekruttering, som vil være et af fokuspunkterne for bestyrelsen sammen med blandt andet fundraising.

Vores fritspilsordning som har ændret navn til Nordic Golf Circle, er også blevet udvidet, så man kan nu spille på hele 8 baner i Danmark. Klik på linket og læs mere: https://frederikshavngolfklub.dk/klubben/samarbejdsklubber-greenfeeaftaler/ Vi synes det er vigtigt at vi tilføjer merværdi til vores medlemskaber.

Sidst men ikke mindst, rigtig god sæson 2021 – vi ses derude.

Med venlig Bestyrelsen