Kære medlemmer

En glad lille hilsen herfra sekretariatet med tusind tak for den søde velkomst og gode modtagelse jeg har fået i mine første par uger her i Frederikshavn Golfklub.

For de af Jer der ikke kender mig (endnu) kan jeg kort fortælle, at jeg med mine knap 40 år er rutineret i branchen med 7 års erfaring fra sekretariatet i Sæby Golfklub. Nu er jeg her og jeg har glædet mig rigtig meget til at være samlingspunkt for klubdriften, alle de gode initiativer og Jer medlemmer samt gæster – i tæt samarbejde med Proshoppen, Bistroen, greenkeeperne og bestyrelsen.

Har I brug for assistance, så er min dør altid åben – og jeg er klar ved telefonen/mailen. Derudover vil jeg blive rigtig glad, hvis I vil dele billeder og fortællinger på mail om gode, sjove, smukke og spændende episoder på banen, så vi kan fortælle de gode historier videre.

Jeg er oprindeligt uddannet i revisionsbranchen, som jeg dog forlod og blev senere stedfortræder på Dronninglund Slot, hvor jeg i 10 år varetog administrationen/receptionsdriften samt fungerede som bryllupsarrangør og eventmanager.

Jeg er ikke den der spiller flest runder eller taler højt om mine evner på golfbanen. Det betyder dog ikke, at I ikke får mig at se derude, -som oftest er det dog nok med et kamera i hånden 😉

Jeg glæder mig til at møde Jer alle, – og denne og mange gode sæsoner fremadrettet sammen her i Frederikshavn Golfklub.

Mange hilsner fra Inge
Jeres nye golfmanager