Kære medlemmer

Som i sikkert allerede har læst eller hørt, stopper vi fra næste sæson samarbejdet med Golfklubben Hvide Klit.

Vi har siden efteråret 2016 været en del af klubben, både træner såvel som shopmæssigt og siger tak til klubben og medlemmerne for samarbejdet og ønsker det bedste for Hvide Klit fremover.

Samtidig har vi, i Frederikshavn Proshop, haft forrygende travlt de seneste år og deraf brug for flere hænder. Det glæder os derfor, at Claes fra næste sæson er tilbage på fuld tid i shoppen, så vi stadig kan yde en god og kompetent service når tingene går rigtig stærkt.

Lone Eeg har, med udgangen af året, ønsket at stoppe i Frederikshavn Proshop for at gå på efterløn. Lone slipper dog ikke branchen helt, da hun fra næste sæson vil være at finde i Hvide Klit et par dage om ugen. Lone har været en uvurderlig stor hjælp for os og vi er klar over, at rigtig mange frederikshavnere, lige som vi selv, kommer til at savne hendes altid sprudlende humør og gode service.

Lotte (Phillips kone), har tidligere været at finde i Frederikshavn Proshop, sideløbende med hendes primære job. Heldigvis har Lotte valgt at skifte branche og bliver nu, ligeledes på fuld tid, en del af et styrket team i Frederikshavn Proshop.

Vi ser frem til en fantastisk golfsæson 2022 – med øget fokus på Frederikshavn Golfklub, til glæde for medlemmer såvel som gæster.

Til alle i Hvide Klit der har gavekort og tilgodehavender, kan disse stadig bruges i Frederikshavn Proshop. Vi har bl.a masser af gode Black Weekend tilbud – klik på linket i mailen.

Lotte, Claes & Phillip