Ved Frederikshavn Golf Klubs Venners seneste bestyrelsesmøde besluttede bestyrelsen, at foreningen vil tildele Frederikshavn Golfklub kr 20.000. Pengene skal bruges til forbedring af vandingsanlæg, med det formål at forbedre vanding af for-greens som vil give et bedre indspilsområde på en række huller.

Foreningen som har til formål at skaffe økonomiske midler, der tildeles Frederikshavn Golfklub, til udvalgte baneforbedringsprojekter, ønsker NYE MEDLEMMER, således at driften af foreningen fortsat giver mening.
Indmeldelsesblanketter findes i indgangspartiet til klubhuset. Det årlige kontingent er meget beskedent, så opfordringen til de medlemmer der nyder muligheden for at gå en runde i naturen på vores dejlige golfbane er;
MELD JER NU IND i foreningen Frederikshavn Golf Klubs Venner og støt forbedringerne af banen.

Foreningen Frederikshavn Golf Klubs Venner råder desuden over et parti Fairway-gin. Denne gin er ganske fremragende, og kan købes i klubbens café eller ved henvendelse til bestyrelsesmedlem Hans Villadsen. Pengene fra salget går ubeskåret til FGK’s kasse.

Med Venlig Hilsen
Frederikshavn Golf Klubs Venner.