Frederikshavn Golf Klub og Made in Denmark indbyder alle medlemmer, sponsorer og samarbejdspartnere til informationsmøde vedrørende Challenge Tour 2020, der jo som bekendt slår vejen forbi Frederikshavn 12. – 15. august 2020.
Challenge Tour er den næst største tour i Europa, kun overgået af European Tour. Deltagerfeltet består af rigtigt mange dygtige golfspillere fra hele verden, hvoraf en del er tidligere (og kommende) European Tour vindere, og der er endda også en tidligere olympiske deltager på listen, så det er ikke hvem som helst, der besøger Frederikshavn til sommer.

Mødet finder sted:

Dato: 3. februar 2020 kl. 19:00
Sted: Arena Nord, Harald Nielsens Plads 9, 9900 Frederikshavn.

Made in Denmark, der står som arrangør af Challenge Tour, vil redegøre for, hvilket arrangement vi kan se frem til at være vært for. Nogle af de punkter de vil komme ind på er:

• Hvorfor de har valgt lige netop Frederikshavn Golf Klub
  • Hvilke forventninger de har til os som forening
  • Hvad vi kan forvente af arrangementet på kort og lang sigt.
  • Redegøre for de økonomiske forhold i forbindelse med turneringen

De vil også komme ind på praktiske ting, såsom hvilke opgaver der ligger foran os, hvad de som arrangør kommer med, og hvad vi som klub skal hjælpe til med.

Challenge Tour 2020 er uden sidestykke den største turnering, som Frederikshavn Golf Klub har været vært for nogensinde, og den vil bringe os op i en international liga af golfbaner. Det er første gang, denne turnering kommer til Vendsyssel, og den bliver i 2021 fulgt op af en afdeling af Nordic Golf League – Ecco Tour, som vi også skal være vært for.

Eventen vil både på kort og lang sigt bringe Frederikshavn på de europæiske landkort, og jo mere arbejde vi lægger i at gøre turneringen til en god oplevelse, desto mere spin-off og opmærksomhed vil vi tiltrække os.

Vi har også inviteret kommunen til at komme med deres besyv på, hvad det betyder for Frederikshavn som by og kommune, at man tiltrækker store internationale turneringer indenfor forskellige sportsgrene til området – deltagelse herfra er ikke endeligt bekræftet på nuværende tidspunkt.

Vi håber på et positivt og informativt møde, og ser frem til et rigtigt stort fremmøde. Vi byder på kaffe og kage (øl og vand kan købes i cafeen).

For at få nogenlunde styr på deltagerantallet, beder vi jer venligst tilmelde jer via nedenstående blanket.

Vi glæder os rigtigt meget til at se jer alle sammen.

Venlig hilsen

Made in Denmark og Frederikshavn Golf Klub’s bestyrelse