Søndag den 24. oktober kl. 14.30

Vi spiller 9-hullers turnering på den store bane, og uøvede golfspillere spiller med en etableret golfspiller som makker i en spilform, hvor I skiftes til at slå. Alt det skal vi nok fortælle Jer meget mere om inden vi starter turneringen.

Du kan tilmelde dig alene eller med en makker.
Tilmelder du dig alene finder vi en god makker til dig.
Pris kr. 75,- pr. person

Efter turneringen er der præmieoverrækkelser og spisning i klubhuset (inkluderet i betalingen excl. drikkevarer).
Tilmelding til kontakt@fhgk.dk senest 21. oktober kl. 14
I mailen skal du anføre navn, alder og din golferfaring (om du er uprøvet/tidligere golfspiller eller har prøvet pay & play tidligere). Husk DGU-nr. hvis du tilmelder med egen golfspillende makker (fra øvrige klubber er velkomne mod greenfee på kr. 100,-)

HUSK i øvrigt vi har GRATIS begynderundervisning hver tirsdag kl. 11-13 og torsdag kl. 15-17 til og med 21. oktober 21.                                                                      Projektet er støttet af DGI/DIF’s genstartspulje