Kære medlem

Frederikshavn Golf Klubs Venner har d. 15/12 2020 valgt en ny bestyrelse – Se vedhæftet referat her.

Vi synes denne støtteforening er meget vigtig for Frederikshavn Golfklub og vil gerne fortsætte det gode arbejde.

FGKV har Frederikshavn Golfklubs fulde opbakning og vi tager nye tiltag op sammen med Frederikshavn Golfklub, så vi sammen kan skabe succes.

Vi ønsker at lave en række arrangementer for medlemmer og ikke medlemmer, som i sidste ende vil skabe nogle penge til FGKV (og støtte Frederikshavn Golfklub), som derved betyder forbedringer af vores golfbane, som der ikke er penge til i Golfklubbens budget.

Vi håber at alle ønsker at blive ved med at være medlem fremover og sammen gør vi et stykke arbejde for at blive mere synlige og derved blive flere medlemmer i FGKV.

Hvis der allerede er nogle gode idéer til arrangementer I vil byde ind med, er I meget velkomne at sende en mail til: fgkvenner@gmail.com

Er der et par stykker mere der kunne tænke sig at være en del af bestyrelsen, så er der mulighed for dette til den kommende generalforsamling til marts 2021.

Der kommer mere nyt fra os i slutningen af januar 2021.

På forhånd tak for støtten og Godt Nytår.

Anna, Georg og Brian

Referat af Ekstraordinær generalforsamling FGKV – 15122020