Reminder: Særtilbud på greenfee i Dronninglund og Sindal hele uge 31

Kære medlemmer

Som vi tidligere har fortalt Jer, har vi indgået et samarbejde med 2 andre lokale klubber, så I kan spille til vennepris i hhv. Sindal Golfklub og Dronninglund Golfklub netop den uge hvor Ecco-touren spiller her i Frederikshavn – dvs. den 2.-8. august.
SÆRTILBUD KR. 100,- PR. RUNDE
Tidsbestillingen er åbnet i begge klubber, og flere end 200 frederikshavnere er allerede booket ind på venskabsbanerne. Vær ikke nervøs hvis den går ind til normalpris – det tilrettes. I kan forvente at blive samlet til 4er-bolde.
Dette tilbud gælder ikke medlemmer med flex-status.

Vores egen bane er spærret af til Ecco Touren fra søndag eftermiddag 1/8 og frem til lørdag morgen 7. august. Tider lørdag den 7. frigives på søndag den 1. august kl. 22. Indtil da kan frivillige og sponsorer i Frederikshavn Golfklub kontakte sekretariatet og booke én tid, som en tak for den ekstra indsats og håndsrækning de yder af støtte i golfklubben.

2021-08-11T12:59:00+02:0029 jul 2021|Arkiv|

Del denne historie - vælg dit sociale medie!