Frederikshavn Golfklub afholder opstartsmøde for nye interesserede golfspillere, onsdag den 29. marts fra 17.00.

Kom og hør hvad Frederikshavn Golfklub kan tilbyde dig, uanset om du er golfdebutant eller har spillet golf før, og som nu vil vende tilbage til sporten.
Du kan læse mere om: begynderklubben her

Vi glæder os til at se dig!

Mødet er uforpligtende. Alle er velkomne til at høre mere om vores fantastiske sport.

I 2022 havde klubben over 40 nye spillere igennem systemet. De fleste gik på et begynderhold, mens andre tog et lynkursus. Først mulighed for opstart i 2023 er i april, og derfor er der opstartsmøde for alle interesserede onsdag 29. marts kl. 17.00 i klubhuset.

Frederikshavn Golfklub har forskellige startpakker. Startpakke 1 er den mest populære. Den koster 2.695 kroner og indeholder følgende:

• Holdtræning tilpasset dig og dit talent
  • Deltagelse i begynderdage tirsdag og søndag
  • Online regelprøve samt regelundervisning
  • Kontingent for hele 2023

Har du spørgsmål kan golfklubben kontaktes på telefon 98 43 55 88 eller mail kontakt@fhgk.dk.