Tirsdagsfrivillige har i hele sæsonen leveret en utrolig indsats, og i 2023 har vi virkelig sat gang i det organiserede frivillige arbejde i klubben!

Takket være initiativet fra Flemming Magnusson har vores tirsdagsfrivillige, klubben og vores chefgreenkeeper Adam skabt et imponerende stykke arbejde gennem hele sæsonen. Det frivillige arbejde, der udføres hver tirsdag formiddag, har en kæmpe indflydelse på vores produkt, og vi er simpelthen henrykte over det!

Vi er glade for at meddele, at vores gruppe af frivillige nu tæller 26 aktive medlemmer. Møder man hver 3. gang, udføres der mere end 37 timers arbejde hver eneste tirsdag. Det er en indsats, der gør en forskel!

Men det handler ikke kun om hårdt arbejde. De tirsdagsfrivillige prioriterer også det sociale, med hygge, drillerier og værkstedshumor. Og i løbet af sæsonen er der forskellige arrangementer med golfspil og hygge.

Vi vil have endnu flere med i fællesskabet, især til den første tirsdag hver måned i sæson 2024! Her planlægger vi et ekstra hold, der fokuserer på området omkring klubhuset for at skabe et bedre førstehåndsindtryk. Der vil også være mindre fysisk krævende opgaver for at tiltrække flere damer.

Ønsker du at være en del af de ”fantastiske tirsdagsfrivillige”? Kontakt servicecenteret eller Flemming Magnusson, og lad os sammen skabe en endnu smukkere golfklub! ⛳💚”

Er du interesseret så skriv til os på mail.

Servicecenter: kontakt@fhgk.dk eller Flemming Magnusson flemmingmagnusson@gmail.com

Tilsidst vil vi gerne ønske alle frivillige i golfklubben en helt ekstra god jul, julemanden burde se i jeres retning. Fra hele klubben til alle frivillige tak for jer.