Tak til de ca. 110 fremmødte på vores generalforsamling i går.
Der kommer selvfølgelig et referat, men efter gårsdagens generalforsamling konstituerede bestyrelsen sig således at posterne blev fordelt på følgende måde.

Formand Kim Stubbergaard Reese

Næstformand Ove Christensen

Kasserer Tom Winther

Sekretær Henrik Storch

Baneudvalgsformand Georg Severinsen

Bestyrelsesmedlem Caroline Skjoldborg

Bestyrelsesmedlem Peter Jensen

Den nyudnævnte formand Kim Stubbergaard Reese udtaler i den forbindelse. “Konstitueringen foregik i god ro og orden, og var helt udramatisk selvom mange af bestyrelsesposterne fik nye ejere”, og tilføjede. “Vi glæder os meget til at komme i gang med arbejdet, og har også bidt mærke i, hvad der blev nævnt på generalforsamlingen,  blandt andet omkring synlighed og informationsniveau. Det er udover de økonomiske forhold, nogle af de punkter vi vil have ekstra fokus på i de kommende år.”

Efter 6 år på posten havde Tore Vedelsdal valgt at trække sig som formand og bestyrelsesmedlem. Tore har som formand ydet en kæmpe indsats for vores klub, og det skal han have stor tak for.