Klubben ønsker at det skal være obligatorisk for alle at bekræfte deres runde, inden de går på banen.

Dette gøres på booking-standeren i indgangspartiet.

Derved kan vi bedre kontrollere, om de der spiller på vores bane rent faktisk har tilmeldt sig.

Det vil endvidere give gennemskuelighed for dem som vil spille  de kan så se om der er ledige tider. Samtidig er man forpligtet til at afmelde sig, hvis ikke man kommer, så både banekontrol og sekretariat får oversigt over ledige tider.

Samtidig kan vi få et overblik over, hvor mange spillere der rent faktisk benytter vores bane.

Allerede nu er er der opstillet et skilt ved booking-standeren i indgangspartiet, hvor alle opfordres til at registrere sig inden man går på banen. Vi vil snarest udsende en meddelelse til alle medlemmer via Golfbox, og ydermere bliver man gjort opmærksom på dette på 1. tee.

Dette tiltag er til gavn for alle og vi beder jer hver især om at bakke op om tiltaget, så der er plads til alle på vores bane.

Mvh Bestyrelsen