Kære medlemmer, sponsorer og samarbejdspartnere
Det er med ét grædende, og ét smilende øje at jeg vil informere, at jeg pr. dags dato trækker mig som formand for Frederikshavn Golfklub.
Jeg har i de sidste 10 år været en del af bestyrelsen og har i de senere år fungeret som formand, og hvilken rejse det har været!

Jeg synes at vi som klub og bestyrelse har løftet niveauet på mange områder, og vi står bedre idag end vi gjorde for 4 år siden. Frederikshavn Golfklub er blevet en anerkendt forening i Frederikshavn Kommune, hvor man har set det potentiale vi har at byde på, sidst i forbindelse med Challenge Touren.
På sponsor- og fundraisingsiden har vi også formået at udvikle os positivt, og vi er som bestyrelse også blevet mere synlige.
Vigtigst af alt fornemmer jeg en spirende klubfølelse, og postive tanker omkring det arbejde der bliver gjort i klubben på alle niveauer – det er hele arbejdet værd.

Min afsked med bestyrelsesarbejdet i Frederikshavn Golfklub er helt udramatisk. Det skyldes i al sin enkelthed, at jeg i mit daglig arbejde har oplevet en eksplosiv vækst i den virksomhed jeg driver, og derfor kan jeg ikke afse ressourcer til også at indgå i bestyrelsesarbejdet. Når jeg går ind i projekter, gør jeg det 100%, og jeg føler ikke, at jeg kan give det af mig selv som det kræver, at være en del af en aktiv bestyrelse og klub i vækst. Dog vil jeg stadig være aktiv i nogle udvalg og som frivillig i klubben, så I slipper ikke helt for mig.

Det er med roligt sind og god samvittighed, at jeg overlader tøjlerne til Ove Christensen som træder ind i formandsposten, som minimum indtil bestyrelsen konstituerer sig på næste generalforsamling. Første suppleant Dann Sørensen indtræder i bestyrelsen i stedet for mig, og vil overtage min periode som der resterer 2 år af.

Jeg vil gerne takke alle medlemmer, sponsorer, samarbejdspartere og naturligvis bestyrelsen og medarbejdere, som alle har vist mig tillid igennem de sidste mange år.

Vi ses der ude – tak for nu
Kim Stubbergaard Reese