Christina stopper i Frederikshavn Golfklub ved udgangen af året. Hun har meddelt klubben, at hun afslutter sit engagement i Frederikshavn Golfklub den 31. december 2023. Christinas beslutning om at afslutte sin forpagtning af bistroen i klubben gør ondt, og vi beklager dybt at miste en ildsjæl i vores klub.

Vi ønsker at takke Christina for et fantastisk samarbejde gennem de seneste 10 år og ønsker hende al mulig held og lykke i fremtiden. I løbet af de sidste 10 år har Christina positivt bidraget til klublivet, og vi har alle nydt godt af den lækre mad, som hun har været garant for.

Vi har arbejdet intensivt på at finde en kvalificeret erstatning og forventer at kunne afsløre, hvem der skal drive bistroen i klubben videre, i den nærmeste fremtid. Bistroen prioriteres højt af klubben, da vi anser denne service som en vigtig del af det gode klubliv.

Afslutningsvis vil vi endnu engang takke Christina for de sidste 10 fremragende år.

Med venlig hilsen, Bestyrelsen Frederikshavn Golfklub