Kære alle sammen

Som alle nok ved, bliver der dag for dag taget tiltag til forsigtigt at åbne Danmark mere og mere. Idrætten følger i den forbindelse trop, og vores forbund DGU er kommet med dejlige nyheder og retningslinjer, som får golfspillet på banen hen i retning af noget der minder om hverdag.

Flag og hulkopper genetableres som ved normalt spil, og banemateriale kan igen benyttes. Dette betyder også at affaldsspande bliver åbnet igen, men der er en del oprydningsarbejde der skal gøres, fordi ikke alle har respekteret de retningslinjer der var blevet udstukket.

Træningsfaciliteterne bliver også åbnet mere end tidligere. Phillip vil i den forbindelse sørge for at informere om de nye retningslinjer.

Vi vil også undersøge mulighederne for at få afholdt klubturneringer. Det kan godt være at det bliver i et andet format end vi er vant til, men i vores optik er det vigtigt for klubånden, at disse aktiviteter også bliver aktiveret.

Klubhuset bliver også åbnet helt op igen, dog med den begrænsning at omklædningsrummene forbliver lukkede.

Bistroen byder også velkommen igen, når Christina er klar til det, og jeg er sikker på, at vi alle sammen glæder os utroligt meget til. Dette betyder også at terrassemøblerne bliver stillet ud igen, men efter de retningslinjer der nu må være på området.

Det er klubbens ansvar at sikre et set-up, der overholder myndighedernes retningslinjer og det er herefter spillernes ansvar at overholde disse, det tror og håber vi at i alle sammen vil respektere.

Rigtig god weekend