Så var det sidste spilleweekend for klubbens elitehold i Danmarksserien, og vejret viste sig fra sig bedste side☺

Lørdag spillede klubbens 1. hold  (3. division)  i Dronninglund. Matchen blev vundet af Dronninglund 6,5 – 5,5. Her blev det til 2 vundne singler – 1 tabt single – 1 delt foursome og 1 tabt foursome.

Søndag skulle der spilles på hjemmebane mod Sindal. Her blev det til en sejr på 7-5 over Sindal. 1 vundet single – 2 delte singler – 1 tabt foursome og 1 vundet foursome.

Holdet ender på en 2. plads i rækken med 6 point. Dronninglund vinder puljen med 12 point. 1. holdet fortsætter derfor i 3. division.

1. holdet, der spiller i 5. division, skulle lørdag spille i Hvide Klit. Matchen blev vundet af Hvide Klit med 7-5. Her blev det til 1 vundet single – 2 tabte singler – 1 tabt foursome og 1 vundet foursome.

Søndag skulle der spilles på hjemmebane mod Dronninglund. Her bliver matchen delt 6-6. Det blev til nederlag i de 3 singler mens begge foursome vandt deres match.

Holdet ender på en 2. plads i rækken med 6 point mens Dronninglund vinder rækken med 11 point. 2. holdet fortsætter derfor næste sæson i 5. division.

Vi har for første gang i en del år haft et damehold på eliten. Holdet er en blanding af ”gamle spillere ” og juniorpiger, og de har spillet i kvalifikationsrækken.

Lørdag skulle de spille i Dronninglund, og det blev til en stor sejr på 9-0 til Frederikshavn. Det betød, at efter lørdagens match havde holdet allerede der vundet deres pulje – STORT TILLYKKE – og søndagens match var således uden den store betydning.

Der skulle søndag spilles på hjemmebane mod Hjørring, og der blev ”testet” lidt med holdet. Det blev til et nederlag på 5-4. Der blev vundet  2 singler – 1 tabt single og 1 tabt foursome. Det betyder, at holdet vinder puljen med 10 point – dvs. kun et nederlag i løbet af sæsonen, og det betyder så at holdet i september skal ud og spille oprykningsspil, og derved måske spille sig op i 3. division efter blot 1 sæson i kvalifikationsrækken.