DM for seniorer og veteraner!

Tak til alle de frivillige der har tilmeldt sig som hjælpere, når det officielle Danmark til DM for Seniorer og Veteraner som afholdes på vores dejlige bane den 18.-20 august. Det er virkeligt dejligt at så mange bakker op om arrangementet.

Der har været stor efterspørgsel på at deltage, og der er ved deadline tilmeldt 105 deltagere i de 4 rækker fra hele 56 klubber. Der er tilmeldt 3 frederikshavnere Charlotte Jensen i Senior Damer, Bent Thomsen i Veteran Herrer og Kim Stubbergaard Reese i Senior Herrer.

Simon’s Golf Klub kommer med en delegation på hele 12 personer, men også Aarhus Golf Club og Mølleåens Golfklub er godt repræsenteret med hver 6 deltagere.

Vi glæder os rigtigt meget til at byde alle deltagerne og DGU velkomne, og håber naturligvis vores medlemmer kommer forbi og ser lidt god golf.