Tilbage i september måned modtog bestyrelsen Anne-Mettes opsigelse som klubsekretær. Anne-Mette har i 13 år været med til at udvikle klubben, har arbejdet loyalt og ydet en ekstra indsats, når det har været nødvendigt. Anne-Mette ønsker nye udfordringer, og det ønsker vi hende alt muligt held og lykke med. Vi har været så heldige, at Anne-Mette har givet os god tid til at finde en afløser og det er vi meget taknemmelige over.

Bestyrelsen har vurderet situationen og fundet frem til, at det vil være et passende tidspunkt at omstrukturere sekretariatet på og sadle lidt om. Derfor har vi for første gang i klubben historie ansat en Golf Manager, der får et større ansvarsområde, end vi tidligere har været vant til i administrationen.

Vi er meget stolte af, at kunne præsentere Inge Møller Thomsen, som mange måske kender fra besøg i Sæby Golfklub. Inge er 39 år, kommer oprindeligt fra Aabybro, men bor i Sæby med sin mand Per og sine 2 børn Lise og Frederik. Inge har i de sidste 7 år været klubsekretær og har i et års tid sideløbende haft en bibeskæftigelse som bogholder i Hvide Klit. Kort sagt, Inge kender golfklubber indefra og ved hvad der skal til for at yde service på højt niveau. Samtidigt har Inge en regnskabsmæssig baggrund, som vi har vurderet er en essentiel kompetence at tilføre stillingen. Vi har fået rigtigt gode referencer på Inge. Hun er en smilende og optimistisk person med kompetencer vi med fordel kan benytte. Inge har et smittende humør, en god energi og vi glæder os rigtigt meget til at byde Inge velkommen den 3. maj, hvor hun har første arbejdsdag. Vi håber at I allesammen vil tage godt i mod hende.

Der vil være et lille overlap så Anne-Mette får mulighed for at overdrage tøjlerne til Inge, og Anne-Mettes sidste reelle arbejdsdag vil derfor være en gang i midten af maj, da hun har en del ferie og timer der skal afspadseres, men nærmere herom senere.