Tirsdag den 28/5 var der stiftende generalforsamling for støtteforeningen Frederikshavn Golf Klubs Venner.

Der var fint fremmøde på i alt 28 personer, og flere meldte sig ind på selve aftenen.

Aftenen blev godt styret at dirigent Peter Laigård, der blev foretaget nogle få justeringer på de foreslåede vedtægter, og de bliver skrevet ind, så er vi klar til at gå igang med selve arbejdet at støtte Frederikshavn Golfklub bane.

En god bane er ikke en selvfølge, det er hårdt arbejde og kræver god planlægning og er dyrt. Via støtteforeningen Frederikshavn Golf Klubs Venner får vi mulighed for at hjælpe og støtte, hvor det er nødvendigt.

Vi håber, mange af Frederikshavn Golfklubs medlemmer vil støtte positivt op omkring dette projekt, og vi er glade for at vi har opbakning fra golfklubbens bestyrelse til projektet.

Der ligger foldere flere steder i klubhuset, hvor man kan se mulighederne for at melde sig ind i foreningen.

Tak for støtten  og opbakningen hidtil, vi er klar til at yde en indsats for at løfte det store potentiale, som der er i Frederikshavns Golfklubs bane.

Med Venlig hilsen
Bestyrelsen i Frederikshavn Golf Klubs Venner.