Har du lyst til at være frivillig hjælper når Ecco Tour 2021 gæster Frederikshavn Golfklub i uge 31?

Som frivillig hjælper vil du opleve:

• Golf på højt skandinavisk niveau
  • En fantastisk oplevelse og sammenhold
  • En fælles indsats og samarbejde på kryds og tværs
  • En unik mulighed for, at opleve en stor sportslig begivenhed meget tæt på

Som frivillig hjælper har du mulighed for at få:

• Frivillig hjælper beklædning (betingelser for hvor mange vagter man skal have, vil blive meldt ud hurtigst muligt.)
  • Bespisning og drikkevarer
  • 1 x BACKTEE voucher, værdi DKK 500,- til køb af BACKTEEs Danmarksserie.

Ønsker du at blive frivillig hjælper ved Ecco Tour 2021, så udfyld nedenstående box (Sæt gerne flere kryds).

Det er ikke et krav at du er medlem af Frederikshavn Golfklub.

Opgaverne fordeler sig med alt fra praktiske gøremål omkring banepleje: F.eks. rivning af bunkers (sen aften), blæse greens (tidlig morgen) eller fylde jord i turfhuller (sen eftermiddag). Herudover skal der anvendes forecaddies som boldspottere til hul 1, 3, 6, 7 og 15. Startere til 1 og 10 mv.
Der skal bruges flest frivillige onsdag, torsdag og fredag og vi deler vagterne op i ca. 2½-3 timer pr. sted.

Når vi har et overblik over hvor mange frivillige der har tilmeldt sig, vil der blive indkaldt til møde.
    Vi håber rigtig mange har lyst til at give en hånd med.