Kender du nogen som har besluttet sig for at starte til golf næste år? Så sig gerne videre, at melder de sig ind allerede nu får de ekstra bonus:
GAVEKORT PÅ KR. 250,- TIL PROSHOPPEN og GRATIS PAY & PLAY RESTEN AF ÅRET 2021

Indmeldelse sker nemt via vores hjemmeside HER, men du/I er selvfølgelig også ALTID velkomne til at kontakte Inge i sekretariatet på tlf. 98435588-1 eller mail kontakt@fhgk.dk

Man kan både melde sig ind som nybegynder eller tidligere golfspiller – læs mere HER

START PÅ GOLF

Som begynder får du:

11 holdtræninger, deltagelse i begynderdage, online regelprøve mv.
Kontingent for hele 2022
Når træningen er gennemført og fået banetilladelse samt bestået regelprøven kan du frit spille på 18hulsbanen samt får DGU-kort (tilladelse til at spille andre baner)

Næste begynderhold: marts 2022

Pris kr. 2.495, –

ETABLERET GOLFSPILLER

Har du spillet golf tidligere men ikke været aktivt medlem i en klub siden 2018 kan du få:

Kontingent hele 2022
Op til 5 genopfrisknings-lektioner ved klubbens pro
Bemærk du som Etableret start-på-golf bliver kategoriseret som Flex-medlem i DGU-regi.

Pris kr. 3.695, –

EKSTRA BONUS

Melder du dig ind inden 1. december med start 2022 får du:

Frit spil på par3-banen resten af 2021
Gavekort på kr. 250,- til Proshoppen (når du har betalt dit begyndermedlemskab)