På generalforsamlingen tirsdag kunne formanden løfte sløret for en NYHED i sæsonen 2022:

GLFR: En elektronisk baneguide, hvor blandt andet baneforhold og pinplacering bliver opdateret dagligt.
Appen er rigtig nem at bruge, og man kan blandt andet indtaste sin score på telefonen, mens man spiller. GLFR er integreret med Golfbox, så handicapregulering kan blive foretaget automatisk.
Man kan i GLFR også følge sin udvikling, gemme scores og meget mere.

Produktet vi har købt, er endnu en skridt i den rigtige retning i forhold til at give vores sponsorer mere værdi i deres sponsorat, og vores medlemmer mere værdi i deres medlemskab, idet vi i GLFR får nogle værdifulde værktøjer til at promovere vores klub, bane og sponsorer, og generelt vil løfte oplevelsen af at spille vores dejlige bane.
BU glade for, at de fremadrettet kan lave hurtige opdateringer vedrørende det der sker på banen. For eksempel kan Adam fra sin mobiltelefon i GLFR markere, hvis der er ground under repair i et område, og når han trykker ok, ligger det allerede inde i den elektroniske baneguide – det samme gælder dagens pin placeringer, der altid vil være korrekte.

Vi tror og håber på at GLFR vil være med til at gøre totaloplevelsen bedre, og vi håber I tager godt imod tiltaget, og benytter appen når I spiller på banen.