På søndag den 24. april slår vi dørene op og holder GOLFENS DAG for ikke medlemmer i Frederikshavn Golfklub
Vi har sørget for alt det praktiske, så du/I skal bare sørge for at klæde Jer på efter vejret
Arrangementet deles op i 2 afdelinger: Introduktion til voksne og Familiegolf.
Familiegolf er tiltænkt familier med børn fra 6 år, som vil prøve golf som fælles sport og aktivitet, hvor der vil være spil og leg på træningsområderne.
Introduktion til golf indeholder træning på driving range med trænerne og spil på pay & play-banen (academy course), for de der er interesserede i at se om golf er noget for dem. Vi har allerede 34 begyndere i gang, men stadig plads på ét hold.
Introduktion til golf er ikke nødvendigt at tilmelde sig til, det er blot at møde op
Vi glæder os til at se dig/Jer
Spørgsmål er meget velkomne og kan rettes til kontakt@fhgk.dk eller telefon 98435588-1 (Inge)