Så fik vi for første gang siden 2002 afholdt Rød/Blå turnering.

Vi håber på, at det fremover vil være en fast tilbagevendende begivenhed. Der var i dag 57 damer/herrer ude og spille. Vejret viste sig desværre ikke fra sin bedste side, men man må sige at der var nogen der var rigtig gode til at spille i regnvejr, men bestemt også nogen der ikke brød sig om det. Topscorer hos herrerne var Johnny Moberg med 49 point, og hos damerne var det Inger Winther med 44 point.

Det blev denne gang blå bånd, der løb på pokalen, men damerne har lovet, at de vil kæmpe med næb og klør næste år, for at det bliver det røde bånd der løber på pokalen.

Der var lidt præmier sponsoreret af damedagen og herredagen:

Længste drive hul 17: Thomas Holmene

Nærmest flaget i 2 slag på hul 4: Bent Thomsen

Nærmest flaget hul 2: Kristian

Nærmest flaget hul 9: Charlotte Kammersgaard

Nærmest flaget hul 13: Gitte Bast

Nærmest flaget hul 16: Karin Petersen

Der var præmier til de 2 bedste nettoscore hos damer/herre, og så var der 2 lodtrækningspræmier.

Det er som sagt damedagen, der har stået for arrangementet, og vi ønsker ikke at tjene på dagen. Derfor har vi valgt at sætte en kasse øl/sodavand ud til de frivillige i klubben, som tak for deres store indsats. Resten af matchfeen vil blive “doneret” til klubben – selvom det er et lille beløb, kan alt jo hjælpe os alle.

Tusind tak for en dejlig dag med godt humør.

På damedagsudvalgets vegne – Birgitte Uggerly Jørgensen