Det er vigtigt, at du husker at bekræfte din tid. Denne er i bund og grund din spilletilladelse på runden, og det er et betydningsfuldt redskab i greenkeepernes koordinering af arbejdsopgaverne rundt banen samt for os i klubhuset både ift. statistik, åbningstider og anden på banen.
Tider, der ikke er bekræftet i Golfbox slettes automatisk 5 minutter inden teetime.

Du kan hurtigt bekræfte din tid på forhånd i Golfbox-appen indenfor en radius på 25 km. fra klubhuset eller du kan gå et smut forbi touchskærmen i klubhuset, så er vi jo også klar til at hjælpe med assistance, udstyr, vådt og tørt, hvis du måtte have brug herfor på din vej – ren win win 😊
Har du glemt hvordan du bruger Golfbox-appen kan du se en guide nedenfor.

Vi skal derfor høfligt, men også bestemt gøre opmærksom på, at du skal huske at bekræfte din tid fremadrettet.
TAK

Mange hilsner fra Inge, sekretariatet