Det regner og grundvandet står så højt på banen at jorden ikke kan tage fra, så vandet lægger sig på overfladen, som bare er våd og følsom.
HUSK at holde øje med Golfbox ift. eventuelle banelukninger (som i orientering fra 4/11), og desværre er det også tilfældet onsdag 10/11.

Vi er rigtig kede af at det går ud over vores medlemmers planlagte tur på golfbanen, men det er en yderst følsom tid for vores bane.
Fugtighed kontra frost er yderst skadelige for mange ting,  især også for en golfbane. De skader der vil ske som følge af forkert brug heraf vil vi kunne se eftervirkningerne af langt op i foråret.

Vi henviser til orienteringen af 4/11 for uddybende information, og I er naturligvis altid velkomne til at kontakte sekretariatet eller et medlem af baneudvalget hvis I har spørgsmål mv.

Par3-banen og Driving range er åben og der er I meget velkomne til at spille.

Mange hilsner fra Inge, sekretariatet