Lørdag den 7. august kl. 09.00  mødtes juniorer fra Hvide Klit, Sæby Golfklub og Frederikshavn Golfklub til 2 dage med masser af golf og sjov.
Juniorerne var både spredt i alder og i HCP – lige fra HCP 9,1 til endnu ikke at have banetilladelse, men det betød ikke noget – for det er jo lige netop det golfspillet kan favne, i forhold til langt de fleste andre sportsgrene.

Dagen startede med masser af træning hos Phillip, herefter spil på stor bane, og natgolf – indimellem blev de stor forkælet af Bistroen, med masser af god mad, pandekager og is – for golfcamp handler bestemt også om at hygge sig, og holde energien og humøret oppe 😉

Nogle tog hjem efter aftensmaden, mens andre fandt telt, sovepose og måske tandbørsten frem – og efter en forholdsvis god nats søvn, var der morgenmad kl. 0700 – inden alle juniorerne kørte mod Sæby Golfklub, hvor Pro-træner Jakob Borregaard stod klar og tog imod os.
Her stod den på træning på driving range, puttingbanen og spil på stor bane.

Vi var utrolig heldige med vejret begge dage, alle kom rundt i tørvejr og efter søndages match sluttede vi af med spisning i Bistroen i Sæby samt præmieoverrækkelse fra weekendens strabadser, og ingen gik tomhændet hjem.

Tak for god camp til alle jer der deltog, tak til Bistroen i Frederikshavn og Sæby, samt Phillip og Jakob – det har været en fornøjelse.

Juniorudvalget Frederikshavn

Ps. Kender du et barn der vil prøve at spille golf, så starter vi træningen op på fredag kl 16.00.