Made in Denmark Challenge presented by FREJA afvikles i 2020 under nordlige himmelstrøg, når Frederikshavn Golf Klub inviterer til golf i international topklasse. Samtidig bliver Danmarks bedste golfspiller ambassadør for turneringen.

Turneringen afvikles fra 12. – 15. august 2020.

Stolthed i klubben
Det er første gang, Frederikshavn Golf Klub lægger græs til Challenge Touren, og i det nordjyske ser man frem til at byde fremtidens golfstjerner velkommen.

– Vi ser det som en stor cadeau og er stolte over at skulle være vært for så stort et arrangement, det første i den størrelsesorden nogensinde i Vendsyssel. Samtidig passer det rigtig godt ind i vores strategi for fremtidig udvikling af klubben og sporten, siger formand i Frederikshavn Golf Klub, Kim Stubbergaard Reese, og fortsætter;

– Et så stort arrangement kræver stor støtte og opbakning, ikke bare fra vores medlemmer men også fra sponsorer, samarbejdspartnere og ikke mindst Frederikshavn som by. Derfor håber og tror vi, at alle vil bakke op om denne store event. Det er en af de største golfturneringer i Europa, så det vil helt sikkert sætte byen på Europakortet, og vi vil fra Frederikshavn Golf Klubs side gøre alt, hvad vi kan for, at arrangører, spillere, tilskuere og sponsorer får en fantastisk oplevelse heroppe, og at det bliver en fest for hele byen og landsdelen, slutter Kim Stubbergaard Reese.

Læs hele artiklen her: